Διάρκεια : Οκτώ (8) ώρες
Απευθύνεται : Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και σε υπεύθυνους για το πεδίο έρευνας αγοράς και consumer insights
Σκοποί Εκπαίδευσης:
- Κατανόηση της επιστημονικής οργάνωσης και διαδικασιών καταναλωτικών ερευνών αγοράς με σκοπό την ανάπτυξη των δράσεων παραγωγής, επικοινωνίας και βιωσιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών του οργανισμού.
Μεθοδολογία:
- Experiential based Training
- 5 step module
- Role plays
- Case Studies
- Self Assessment
Οφέλη παρακολούθησης:
Απόκτηση σε εφόδια στο πεδίο της Έρευνας ώστε να αξιολογεί πλήρως τις ερευνητικές ανάγκες της εταιρείας και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική εφαρμογή των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Εκπαιδευτικές ενότητες
Το πεδίο Consumer Insights μπορεί να προσφέρει σε μια επιχείρηση την ευκαιρία να εξατομικεύσει καλύτερα και να προσαρμόσει τα προϊόντα στις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις των πελατών της. Οι οργανισμοί που αξιοποιούν τη συμπεριφορά των πελατών τους για να δημιουργήσουν insights ξεπερνούν τους ομότιμους τους κατά 85% στην αύξηση των πωλήσεων. [Microsoft]
Ενότητα 1.Εννοιες και ορισμοί.
- Η έννοια και ο ορισμός της έρευνας αγοράς
- Η σημασία της έρευνας αγοράς
- Η σημαντικότητα της κατανόησης του πελάτη / καταναλωτή
- Μορφές και κύριες μεθοδολογίες – δείκτες απόφασης
Ενότητα 2. 5 step module: από την ανάγκη στην δράση – και την ανάπτυξη loyalty του πελάτη/καταναλωτή
- BRIEF - προδιαγραφές και ανάγκες του έργου
- PROPOSAL – κατανοώντας πώς θα ικανοποιηθούν οι ανάγκες της εταιρείας
- COMMISSION - προσδιορίζοντας την σωστή ερευνητική εταιρεία ανάθεσης
- PROCESS - αποτελώντας αποτελεσματικό μέρος της διαδικασίας
- DELIVERABLES - εφαρμογή ερευνητικής γνώσης για επιχειρηματικές αποφάσεις και επιτυχημένης ‘συνομιλίας’ με τα κοινά στόχος
Ενότητα 3. Ξεπερνώντας τις δυσκολίες του ρόλου
- Do’s and Don’ts
- Best Practices
- Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων
- Feedback ΄- Εσωτερική επικοινωνία