call us +30 210 9210734

do a great market research for your business

To business unit Market Research της εταιρίας μας, προσφέρει υπηρεσίες έρευνας αγοράς σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Τα εξειδικευμένα στελέχη της εταιρίας μας αξιοποιώντας την διεθνή εμπειρία της DOOR International, αναλύουν τις ανάγκες σας και σχεδιάζουν έρευνες που είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας και σας προσφέρουν ποιοτικά και αξιόπιστα αποτελέσματα.

DOOR LOGO_MARKET_RESEARCH.jpg

 

Προσφέρουμε τις παρακάτω υπηρεσίες:

Ποιοτικές έρευνες (Quantitative Research)

Τηλεφωνικές Έρευνες
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις γενικού και ειδικού κοινού.

Έρευνες DOOR to DOOR
Συνεντεύξεις σε γενικό ή επιλεγμένο κοινό ακολουθώντας σύγχρονες τεχνικές δειγματοληψίας.

Face-to-face έρευνες
Μικρής ή μεγάλης κλίμακας προσωπικές συνεντεύξεις σε ειδικό ή γενικό κοινό.

On-Line έρευνες
Έρευνες που διενεργούνται αξιοποιώντας web based ερωτηματολόγια.

Έρευνες μυστικών επισκεπτών

Έρευνες αξιολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών από την εταιρία σας. Αξιολογείται η απόκλιση από τα πρότυπα που έχετε ορίσει και καταγράφονται οι συμπεριφορές των στελεχών σας κατά την πώληση προϊόντων ή την εξυπηρέτηση πελατών. H εταιρία μας είναι μέλος του Mystery Shopping Providers Association (MSPA). Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα.

Έρευνες παρατήρησης

Έρευνες κατά τις οποίες τα στελέχη μας αποτυπώνουν συμπεριφορές και καταγράφουν συνήθειες χωρίς να αξιοποιείται η λεκτική επικοινωνία. Σε πολλές περιπτώσεις η έρευνες παρατήρησης αξιοποιούνται επιπλέον των άλλων μεθόδων με στόχο ποιοτικότερα αποτελέσματα.

Έρευνες Hall Test

H Hall Test έρευνα, είναι μια μορφή έρευνας που περιλαμβάνει την πρόσκληση των ερωτηθέντων σε μια καθορισμένη τοποθεσία (παραδοσιακά μια αίθουσα (hall)) και στη συνέχεια να τους ζητάει να ανταποκριθούν σε ορισμένα ερεθίσματα σε σχέση με τρόφιμα, ποτά, διαφημιστικές ενέργειες κλπ.

Έρευνες εντός καταστήματος (In-Store Interviews)

Έρευνες που διενεργούνται από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό εντός των καταστημάτων που μας υποδεικνύετε.

Έρευνες εξόδου (Exit Interviews)

Έρευνες που διενεργούνται κατά την αποχώρηση των ερωτώμενων από κάποιο χώρο (κατάστημα, επιχείρηση, υπηρεσία κλπ.)

Έρευνες B2B

Η έρευνα B2B αναφέρεται στην έρευνα Επιχειρήσεων προς Επιχειρήσεις και συχνά αναφέρεται ως B2B σε αντίθεση με την έρευνα μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B3C). B2B έρευνα αφορά σε περιπτώσεις όπου οι επιχειρήσεις αναζητούν τις απόψεις των πελατών που αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες για λογαριασμό των εταιρειών. Έτσι π.χ. μια τράπεζα μπορεί να επιθυμεί να υλοποιήσει μια έρευνα για τους εταιρικούς πελάτες της.

Φαρμακευτικές έρευνες

Η έρευνα αγοράς χρησιμοποιείται συνήθως για καταναλωτικά προϊόντα, συσκευασμένα αγαθά, ή και προϊόντα νέας τεχνολογίας και συχνά χρησιμοποιείται για να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των εταιρειών που προσφέρουν υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τεχνικές που περιλαμβάνουν σε βάθος συνεντεύξεις, focus groups και εθνογραφικές μελέτες, οι ερευνητές κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν προϊόντα και προτείνουν τρόπους βελτίωσης των προϊόντων.

Ποσοτικές έρευνες (Qualitative Research)

Ομάδες εργασίας (Focus Groups) και On-line focus groups

Συναντήσεις ομάδων στις οποίες εστιάζουμε με στόχο την καταγραφή των δεδομένων της έρευνας. Οι συναντήσεις μπορεί να γίνονται και απομακρυσμένα αξιοποιώντας την on-line πλατφόρμα συναντήσεων της εταιρίας μας.

In-Depth συνεντεύξεις

Σε βάθος ένας προς έναν συνεντεύξεις.

Έρευνα Shop Along
Συνεντεύξεις που συνδυάζουν τις τεχνικές των συνεντεύξεων και της παρατήρησης.

Έρευνες ικανοποίησης εργαζομένων & employee engagement

Τα στελέχη της επιχείρησης απαντούν σχετικά με τον βαθμό ικανοποίησής τους από την εργασία τους και εκφράζουν τις απόψεις τους για διάφορους τομείς της επιχείρησης (στρατηγική, κλίμα εργασίας, κουλτούρα κλπ.).

Ανάλογα με το έργο και το τύπο της έρευνας αξιοποιούνται οι παρακάτω μέθοδοι συλλογής δεδομένων (Data Collection Methods):

  • CAPI: Computer-Assisted Personal Interviewing,
  • CATI: Computer-Assisted Telephone Interviewing,
  • CASI: Computer-Assisted Self-Interviewing,
  • WBS: Web Based Survey,
  • EMS: E-Mail Survey,
  • TDE: Touch-tone Data Entry,
  • PAPI: Paper-and-Pencil Interviewing,
  • DBM: Disk by Mail,
  • CAWI: Computer-Assisted Web-Interviewing.

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734