call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να βελτιώσουν την απόδοσή τους στις συνεντεύξεις προσλήψεων προσωπικού. «…Αν μπορώ να πάρω κάτι από τη συνέντευξη για την ικανότητα ενός υποψηφίου να αποδώσει στη δουλειά μου, θέλω να το πάρω όλο!» (Δ/ντρια πωλήσεων κορυφαίας ελληνικής εταιρίας παροχής υπηρεσιών). Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ειδικά με τα είδη των Συμπεριφοριστικών (Behavioral) συνεντεύξεων, των Υποθετικών (Situational) συνεντεύξεων και των συνεντεύξεων που βασίζονται στην απόδοση των εργαζομένων (Performance-based) τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στη δουλειά τους. Θα μάθουν τις συνέπειες των λαθών που γίνονται στις πρακτικές που ήδη χρησιμοποιούν, θα μάθουν να ασκούν κριτική απέναντι στο κατάλληλο είδος συνέντευξης που ταιριάζει στην περίπτωσή τους και τέλος θα φύγουν από το σεμινάριο γνωρίζοντας περισσότερα από τα βασικά για το πώς μπορούν να παίρνουν αυτό που θέλουν από τις συνεντεύξεις και να εξασφαλίζουν καλύτερες αποφάσεις στην εργασία τους. Οι γνώσεις που θα λάβουν θα είναι άμεσα εφαρμόσιμες στη δουλειά τους.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθυντές Εργοστασίων, Ιδιοκτήτες Μικρών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, και όποιο στέλεχος ασχολείται ενεργά με τις συνεντεύξεις πρόσληψης ή ανατοποθέτησης ανθρώπινου δυναμικού. Απαιτείται οπωσδήποτε εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους στις συνεντεύξεις.

Διάρκεια Σεμιναρίου 

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στα είδη των συνεντεύξεων που συνηθίζουμε να χρησιμοποιούμε συνήθως στη δουλειά μας

  • Τι στοχεύουμε σε μια πρόσληψη – τοποθέτηση και τι μπορούμε να μάθουμε μέσα από τις συνεντεύξεις

  •  Λάθη που γίνονται συνήθως και συνέπειες των λαθών μας

  • Προετοιμασία πριν τη συνέντευξη

  •  Διαμόρφωση κλίματος ελέγχου κατά τη διάρκεια της συνέντευξης

  • Τι είναι οι Συμπεριφοριστικές Συνεντεύξεις – Τι ψάχνουν – Πώς συντάσσονται – Τι ρωτούν – Πώς το ρωτούν – Πώς αξιολογούνται οι απαντήσεις;

  • Τι είναι οι συνεντεύξεις Υποθετικών Καταστάσεων – Ποιοι τις χρησιμοποιούν και γιατί – Τι ρωτούν – Τι παίρνουν ως απαντήσεις;

  •  Τι είναι οι συνεντεύξεις Βάσει Απόδοσης – Τι προηγείται – Πώς σταθμίζονται – τι ρωτούν – Πώς το ρωτούν – Τι ικανότητες απαιτούνται από το συνεντευκτή – Πώς αξιολογούνται οι απαντήσεις – Πώς βοηθούν τις τελικές αποφάσεις;

  • Μετά τη συνέντευξη τι; Είναι αυτή το παν;

Όλα σχεδόν τα σημεία που θα αναπτυχθούν, θα έχουν εργαστηριακό χαρακτήρα και θα διατεθεί χρόνος για εφαρμογές και δοκιμές. Θα υπάρξει πολύς κριτικός διάλογος για τη χρησιμότητα των μεθόδων και τις βέλτιστες από αυτές που χρησιμοποιούνται από τους συμμετέχοντες. Η κριτική που θα ασκηθεί θα εξετάζει τους συνδυασμούς που μπορούν να γίνονται ανάμεσα στις παραδοσιακές τεχνικές και σ’ αυτές που αναπτύχθηκαν στο σεμινάριο.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734