call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

Η κατανόηση από τους Συμμετέχοντες της ιδιαιτερότητας που χαρακτηρίζει το Βιομηχανικό Marketing και των βασικών διαφορών του από το κλασσικό Marketing.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Στελέχη βιομηχανικών επιχειρήσεων που έχουν στόχο να αξιοποιήσουν το Marketing ως βασικό εργαλείο υποστήριξης της Επιχιειρησιακής Στρατηγικής.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στο Βιομηχανικό Marketing

  • Διαφορές του Βιομηχανικού από το κλασσικό Marketing

  • Το περιβάλλον του Βιομηχανικού Marketing • Βιομηχανική Αγοραστική Συμπεριφορά

  • Έρευνα Αγοράς

  • Τμηματοποίηση Αγοράς

  • Στρατηγική Προϊόντος

  • Κανάλια Διανομής

  • Τιμολογιακή Πολιτική

  • Επιχειρησιακή Επικοινωνία

  • Προσωπική Πώληση

  • Διεθνές Βιομηχανικό Marketing

  • Εργαλεία:

    • MRP II

    • JIT

    • TQC

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου. 

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734