call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

    Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες:

  • Tις διαφορές φυσικού προϊόντος και υπηρεσίας

  • Τα χαρακτηριστικά του Μarketing Mix στον τομέα των Υπηρεσιών

  • Τις αρχές Market Segmentation, της Στρατηγικής επιλογής αγοράς και πλασαρίσματος (positioning) των παρεχομένων υπηρεσιών

  • Τα εργαλεία που απαιτούνται και χρησιμοποιούνται στον στρατηγικό σχεδιασμό και προγραμματισμού του Marketing

  • Τις έννοιες Ολικής Ποιότητας Υπηρεσιών

Το σεμινάριο Απευθύνεται

      Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί και απευθύνεται:

  • Σε υψηλόβαθμα Στελέχη εταιριών παροχής υπηρεσιών ή σε Στελέχη τμημάτων που προωθούν υπηρεσίες.

  • Σε στελέχη τμημάτων Marketing που έχουν την ευθύνη του MarketingΥπηρεσιών

  • Σε διευθυντικά στελέχη υποκαταστημάτων εταιριών παροχής υπηρεσιών

  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες παροχής Υπηρεσιών

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία. 

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή

  • Ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για Marketing Υπηρεσιών

  • Διαφορές του Marketing υπηρεσιών από το κλασσικό Marketing φυσικών προϊόντων

  • Υπηρεσίες και ποιότητα

  • Ποιότητα: O ακρογωνιαίος λίθος στο Marketing Υπηρεσιών

  • Διαδικασίες παροχής ποιοτικών Υπηρεσιών από την πρώτη στιγμή

  • Πως να ικανοποιήσετε και να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των πελατών σας

  • Το Marketing Υπηρεσιών ως Line Function

  • Branding της επιχείρησης

  • Marketing υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες

  • Marketing Υπηρεσιών στους υπαλλήλους Τα τέσσερα Ps στο MarketingΥπηρεσιών

  • Price-Place

  • Promotion

  • People-Process

  • Physical evidence

  • Οργάνωση και προγραμματισμός του marketing στις υπηρεσίες

  • Case Studies

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου. 

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734