call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

Το σεμινάριο στοχεύει να εισάγει τον ενδιαφερόμενο στις δυνατότητεςκατανόησης της συμπεριφοράς του πελάτη που προσφέρει η έρευνα μάρκετινγκ προσφέροντας τόσο το θεωρητικό υπόβαθρο για τον σχεδιασμό μιας έρευνας όσο και την πρακτική καθοδήγηση για τη διενέργεια της έρευνας και την ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Έτσι μετά τον καθορισμό των ερευνητικών στόχων και τη μεθοδολογία σύνταξης αποτελεσματικού ερωτηματολογίου, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξαγωγή έγκυρων στατιστικών αποτελεσμάτων μέσω του σύγχρονου προγράμματος SPSS.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη μάρκετινγκ & διοίκησης που επιθυμούν να διερευνήσουν αλλαγές στη συμπεριφορά/ στάσεις του πελάτη, αποτελεσματικότητα επικοινωνιακής εκστρατείας, πηγές παραπόνων και μειωμένης απόδοσης. Σε επιχειρηματίες που θέλουν να ανιχνεύσουν το επίπεδο ικανοποίησης πελατών, προμηθευτών και άλλων συνεργατών ή να διερευνήσουν δυνατότητες επέκτασης της αγοράς προτείνοντας νέες ιδέες ή προϊόντα.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 24 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  •  Αντικείμενα της έρευνας - σκοποί

  • Είδη έρευνας αγοράς

  • Πρωτογενή & Δευτερογενή Στοιχεία

  • Διαδικασία της έρευνας

  • Η ποσοτική έρευνα: χρήση

  • Σύνταξη ερωτηματολογίου

  • Είδη Ερωτήσεων & Κλίμακες Μέτρησης

  • Δειγματοληψία

  • Διεξαγωγή έρευνας

  • Κωδικοποίηση ερωτηματολογίου

        Ανάλυση αποτελεσμάτων:

  • Βασικά στατιστικά μέτρα

  • Στατιστική επεξεργασία με το SPSS:

  • Εισαγωγή δεδομένων

  • Περιγραφική στατιστική, γραφήματα

  • Τεχνικές Ανάλυσης Συσχέτισης

  • Τεχνικές Ανάλυσης Διαφορών (T-test)

  • Ανάλυση Διακύμανσης (Anova)

  • Ανάλυση Παραγόντων (Factor Analysis)

  • Ποιοτική έρευνα

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734