call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

Στην εποχή της ανάπτυξης του Interactive Marketing ιδιαίτερο ρόλο αποκτά η προώθηση των υπηρεσιών/προϊόντων των επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων στην δημιουργία και διαχείριση καμπάνιας στην μηχανή αναζήτησης Google.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

To πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την ευθύνη προώθησης των προϊόντων - υπηρεσιών των Εταιριών τους στην μηχανή αναζήτησης Google.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο βασικές γνώσεις χρήσης του Internet.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στο Google Adwords

  • Τι είναι το Google Adwords. Χαρακτηριστικά & Εξέλιξη

  • Το μοντέλο διαφήμισης PPC (Pay-Per-Click). Πως λειτουργεί. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

  • Άλλα διαφημιστικά δίκτυα PPC (YahooSearchMarketing , MSNAdCenter, InCliks)

2. Στάδια Δημιουργίας μιας καμπάνιας Google Adwords

  • Άνοιγμα Λογαρισμού GoogleAdwords

  • Δημιουργία καμπάνιας

  • Επιλογή Στόχευσης. Ρυθμίσεις Budget

  • Δημιουργία AdGroups (ομάδες διαφημίσεων)

  • Δημιουργία διαφημιστικών κειμένων (adtexts)

  • Επιλογή κατάλληλων Keywords

  • Ενεργοποίηση και παρακολούθηση καμπάνιας

  • Τρόποι Πληρωμής

  • Reports

3. Βαθύτερη Ανάλυση – Βελτιστοποιώντας μια καμπάνια για μέγιστα αποτελέσματα

  • Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας

  • Δημιουργία κατάλληλης στόχευσης σε πολλαπλά επίπεδα

  • Δημιουργώντας την κατάλληλη δομή για την καμπάνια σας (campaigns & adgroups)

  • Πόσο θα πρέπει να πληρώσω; Αγοράστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα

  • Αποτελεσματικό Keyword Research. Ανακαλύψτε τις λέξεις-κλειδιά που θα σας φέρουν τους ποιοτικότερους επισκέπτες με το χαμηλότερο κόστος

  • Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phraseή Exact?

  • Επιλέγοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά (negative keywords) για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας. 

  • Adtext Copywriting. Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα τραβά το βλέμμα των χρηστών.

  • Δοκιμάζοντας πολλαπλά διαφημιστικά κείμενα (adtexts) 

  • Σχετικότητα (relevancy). Το μεγάλο μυστικό για επιτυχημένες καμπάνιες

  • Αυξάνοντας το CTR  (Click Through Rate) της καμπάνιας σας

  • Τι είναι το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας. 

  • Εκμεταλλευτείτε το Content Network του Google

  • Καμπάνιες Site & ContentTargeted

  • Δημιουργήστε διαφημίσεις με εικόνα (banners) ή video 

4. Μετατρέποντας τους επισκέπτες σε «πελάτες»  

  • Θέστε Στόχους. Τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης όταν έλθει στο website σας;

  • Δημιουργήστε LandingPages

  • Βελτιστοποίηση LandingPagesγια καλύτερα ConversionRates

  • GoogleWebsiteOptimizer

  • It’s all about Conversions. Μάθετε πόσο πραγματικά σας κοστίζει ο επισκέπτης που έρχεται μέσα από μια καμπάνια Adwords 

5. Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας

  • Τι θα πρέπει να περιμένετε από μια καμπάνια Google Adwords

  • Ερμηνεύοντας στατιστικά και έννοιες όπως CPC, CTR, Av. Position κλπ

  • Μετρώντας τα Conversion Rates(ποσοστά μετατροπής επισκεπτών σε «πελάτες»)

  • Δημιουργήστε Reports

  • ClickTagging. Συνδέοντας το GoogleAdwordsμε το GoogleAnalytics 

6. Cases Studies – Q&A

Θα αναλυθεί η μελέτη μιας συγκεκριμένης περίπτωσης. Επίσης μπορούν να γίνουν Case Studies πάνω σε καμπάνιες που θα ήθελαν να δημιουργήσουν οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Εμπειρία σχετικά με το Image Making / Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

 Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

  Για την πρακτική εξάσκηση αξιοποιούνται σύγχρονοι Η/Υ Desktops - Laptops.

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή (>200 Σελίδες)

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734