call us +30 210 9210734

Σκοπός Σεμιναρίου

Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει σαν στόχο την παρουσίαση των βασικών αρχών τηλεφωνικών διαπραγματεύσεων. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πραγματικά ηχογραφημένα σενάρια τηλεφωνικών διαπραγματεύσεων και να βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε Στελέχη επιχειρήσεων που εκτελούν το κύριο τμήμα των καθηκόντων τους από το τηλέφωνο διαπραγματευόμενοι με πελάτες προμηθευτές, συνεργάτες κλπ.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες  

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ιδιαίτερα μεγάλη επαγγελματική εμπειρία αλλά θα βοηθήσει ιδιαίτερα η εμπειρία σε θέσεις που εμπεριέχουν διαπραγματεύσεις για δύο χρόνια ή περισσότερο.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Περιεχόμενο

  • Ο ρόλος της φυσιολογίας του ανθρώπινου εγκεφάλου στις διαπραγματεύσεις

  • Βασικά χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας

  • Βασικές Αρχές Τηλεφωνικών Διαπραγματεύσεων

    • Προετοιμασία

    • Πλαίσιο διαπραγμάτευσης

    • Πλάνο ερωτήσεων

    • Στρατηγικές και τακτικές τηλεφωνικών διαπραγματεύσεων

    • Αναγνώριση του προφίλ του συνομιλητή σας / Δημιουργικότητα

    • Κλίμα

    • Τεχνικές Πειθούς

    • Διαχείριση του Χρόνου (διάρκεια της κλήσης

  • 10 Συμβουλές που πρέπει να εφαρμόζετε από αύριο

  • Διαχείριση δύσκολων διαπραγματετών

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Εμπειρία σχετικά με τις διαπραγματεύσεις

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Στα πλαίσια του προγράμματος:

  • Προβάλλονται Videos με σενάρια διαπραγματεύσεων

  • Ακολουθεί σχολιασμός των Videos και μελέτη Case Studies

  • Οι συμμετέχουνες λαμβάνουν μέρος σε ένας προς έναν διαπραγματεύσεις (Role Playing) όπου γίνεται και η σχετική βιντεοσκόπηση

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734