call us +30 210 9210734

itil foundation

Γενικά για το σεμινάριο:

To εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ITIL® 4 διδάσκει τις βασικές αρχές και έννοιες της Διαχείρισης των Υπηρεσιών Πληροφορικής (Service Management) χρησιμοποιώντας την τελευταια έκδοσή του ITIL.

Προωθεί την ευθυγράμμιση της παροχής υπηρεσιών με τις ανάγκες και επιδιώξεις του κάθε Οργανισμού, καθώς επίσης και τη συνεχή βελτίωση.

Αναγνωρίζοντας ότι το ζητούμενο είναι πάντοτε η προσφορά αξίας (value) στον πελάτη, αναλύει τις έννοις της καταλληλότητας (fit for purpose) και της επάρκειας (fit for use) και εξοπλίζει τους συμμετέχοντες με την ικανότητα να διακρίνουν τις κατάλληλες ευκαιρίες ώστε να αυξήσουν την αποτελεσματικοττα της εργασίας τους.

Διάρκεια: 16 ώρες

Απευθύνεται σε:

  • Specialists in IT Coordination
  • IT Consultants
  • IT Managers and team members
  • Project Leaders
  • General Managers
  • IT Sales people

Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να:

  • Προσδσιορίσουν τις βασικές αρχές του ΙΤ Service Management όπως αυτές περιγράφονται στο ΙΤ Infrastructure Librady (ITIL)
  • Ορίσουν τις κρίσιμες προδιαγραφές του πελάτη
  • Εφαρμόσουν την κατάλληλη μεθοδολογία για να αυξήσουν την ικανοποίηση του πελάτη μέσα από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
  • Προσαρμόσουν τη χρήση των πόρων (resource) ώστε να παραμένουν αποδοτικοί και αποτελεσματικοί.
  • Αναγνωρισουν τους κινδύνους που μπορει να επηρεάσει την επίτευξη των στόχων του πελάτη
  • Διακρίνουν τις σημαντικές από τις επουσιώδεις απαιτήσεις και να επικεντρωθούν στις πρώτες
  • Μετρήσουν τους κατάλληλους δείκτες που απεικονίζουν την αποτελεσματικοτητα και αποδοτικότητα των υπηρεσιών
  • Εκτιμήσουν το αποτέλεσμα των ενεργειών τους και να προβούν σε διορθωτικές ενέργειες
  • Μετατρέψουν την αξία προς τον πελάτη σε αναμενόμενο όφελος για την επιχείρηση

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου:

1. Introduction

  • IT service Management in the modern world

2. Key concepts of service management

Value and value co-creation

  • value co-creation

Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders

  • Service providers
  • Service consumers
  • Other stakeholders

3. The Four dimensions of service management

  • Organizations and people
  • Information and technology
  • Partners and supplies
  • Value streams and processes

4. The ITIL service value system

  • Service value system overview
  • Opportunity, demand and value
  • The ITIL guiding principles

5. ITIL management practices

  • General management practices
  • Service Management Practices

Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμμτος οι συμμετέχοντες μπορούν να πιστοποιηθούν στην αντίστοιχη εξέταση καθώς η Door Greece είναι πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Peoplecert & του AXELOS.

ITIL ATO logo small

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logoTM is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL® is a registered trade mark of the Cabinet Office. The Swirl logo™ is a trade mark of the Cabinet Office’ in the first occurrence of the logo or word mark.

IT Infrastructure Library® is a registered trade mark of the Cabinet Office’ where referenced.

© Crown copyright 2013 Reproduced under license from the Cabinet Office’, for any diagram or table from a Cabinet Office Best Management Practice publication or other source.

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734