call us +30 210 9210734

Σεμινάρια Call Center Training

 

call center

 

H εταιρία μας εξειδικεύεται σε σεμινάρια Call Center καλύπτοντας όλες τις βαθμίδες στελεχών. Συγκεκριμένα διαθέτουμε εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες  Call Centers:

  • Outbound
    • Απόκτηση πελατών (Customer acquisition)
    • Διαχείριση απαιτήσεων (claims processing)
  • Inbound
    • Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Care)
      • Εξωτερικών
      • Εσωτερικών (IT Helpdesk)
    • Άμεσηανταπόκρισης (Direct Service, Order taking services, virtual receptionist services)
  • Business to Business

Διενεργούμε ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών σας (Training Needs Analysis –TNA) και προσαρμόζουμε τα τα σεμινάρια σε κάθε ομάδα εκπαιδευομένων. Προσφέρουμε τα παρακάτω σεμινάρια.

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734