call us +30 210 9210734

  • Προγραμματισμένα Σεμινάρια

    Tα προγραμματισμένα σεμινάρια της εταιρείας μας για την περίοδο Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020 σε in-class και Virtual μορφή.

  • Προγραμματισμένα Virtual Instructor Led Trainings (ViLT)

    Περίοδος Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020

  • Δημιουργία Κουλτούρας Accountability

  • E-Learning

    Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα προσφέρονται και σε μορφή eLearning

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Pλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Global Footprint

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • DOOR International


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



106

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

Pharmaceutical Representative Sales Excellence

Objectives:

Upon successful completion of the Program, participants will:

- Comprehend Medicare and Medicaid issues and how they affect the selling process

- Gain knowledge of government reimbursement programs, drug discount cards, major concepts and components of managed care, main stakeholders in the managed-care marketplace, drug marketing, and group-purchasing organizations

- Grasp the concept of pharmaceutical sales territory planning and information gathering and learn the importance of call planning and record keeping, how to handle appointment calls and impromptu calls and strategies for no-see offices and downtime

- Have the knowledge to effectively use sales brochures and support literature and know how to sell new products versus established products

- Understand how to prepare for hospital calls, security concerns of a hospital, and sampling rules in hospitals

Details

The goal of the program Pharmaceutical Sales Training Program is to develop your knowledge in clinical pharmacology, physiology, pharmaceutical sales guidelines/techniques, and medical terminology. This knowledge will greatly enhance your understanding of the pharmaceutical sales industry, its regulatory selling process. This unique training program will will present the competences needed by a pharmaceutical sales representative. The goal of the Training Program will help candidates to enhance their career in pharmaceutical sales. All pharmaceutical sales representatives must be familiar with effective pharmaceutical selling techniques

Training Topics

How to work with doctors

Meeting request

The importance of preparation (Visit Plan)

Meeting the doctor

Meetings's structure

How to open the conversation,

Discover doctor's happiness with your competitor's products. Is he satisfied?

You will have to prepare yourself to prove him/her that he/she should not be satisfied.

How to introduce the drugs and how to promote the drug and company

The secret of your Presentation Skills

Characteristics/features of your product & Benefits for the doctor

Exlaining the key WHY: Why to choose your product

Identify his decision/selection criteria

Handling Objections : How to handle doctors’ objections.

Exercising influence : How to influence Doctors

Closing the sales meeting

Getting the commitment

The importance of follow up

Increasing Doctors' Experience

The difference between customer service and customer experience

Why customer experience will differentiate you from your competitors' medical representatives

Duration : Two days (16 hrs)

 

customer

Γενική Περιγραφή του σεμιναρίου:

The customer is the single most important ingredient to success in business. A customer wants to deal with a business that is responsive, caring, knowledgeable and flexible. Meet these criteria and business increases! Employees must see their jobs as a contribution to the organization's total impact on your customers.

How does Customer Obsession differ from customer service? By:

- Thinking "customer" whenever you make a decision or establish a policy.

- Serving the customer better then he/she ever expected - perception exceeds expectation.

- Creating a perception of value received - making the customer feel good about doing business with you.

- Making your business one big customer service department that expands your business, cross sells and secures new business

- Treating your customers as if your were going to see them every working day for the rest of your life - at the end of each visit the customer would then decide to buy something from you or one of your competitors.

Οφέλη Συμμετοχής

After completing this course you will be able to:

Eliminate your organization's barriers to customer obsession ◦Policies that exist for the organization but not the customer

Lack of coordination among various departments

Absence of employee empowerment

Employees with a "don't care" attitude

Failure to listen to customers

Become an effective listener Learn how to listen to solve problems, build commitments, and handle complaints Give the customers what they need and want, and prevent errors and misunderstandings

Resolve problems and create solutions Use the dissatisfied customer as an opportunity to convert complaints into sales Cope with "the customer from hell"

Know exactly what to say The "hook" to get their attention and the "sound bite" to make your point in 30 seconds or less How to apologize, say "No," and make the customer glad he/she talked to you

Build in the value of feedback Use the customer survey, vendor survey, and employee survey to find out how well you're really doing Help the customer to complain and use the information to improve ◦Know who and when to thank

Increase employee empowerment by Letting your staff know you trust them and have confidence in their abilities to do a good job Assessing your employee "empowerment level" Creating the "can do" image of doing the right thing and solving problems creatively

Develop an internal customer obsession program Identify your customers within your organization, what you depend on them to do for you; and how they can improve their performance on your behalf

Θεματολογία

Customer Obsession Defined

  1. Describe how customer obsession differs from traditional customer  service
  2. Explain techniques to eliminate barriers to Customer Obsession
  3. Describe ways to make the customer feel important
  4. Describe techniques to bolster the customer's self image to solve  problems, build goodwill and trust, and handle complaints

Resolving Problems and Creating Solutions

  1. Identify ways to prevent errors and misunderstandings
  2. Explain ways to "hook" the customer and make your point in 30 seconds  or less Identify methods to convert the dissatisfied customer into a satisfied  customer Describe techniques to cope with an "incident:" the angry and irate  customer
  3. Demonstrate ways to remain calm when under stress and dealing with  "the customer from hell"

Feedback Systems: How Well You're Really Doing and Your Internal  Customers

  1. Describe the value and components of the customer, vendor, and  employee survey
  2. Explain the importance of an Internal Customer Obsession Program
  3. Identify your customers within your organization and what you depend  on them to do for you

Διάρκεια :

Μία ημέρα (8 ώρες)

key account manager

Πόσο κερδοφόρες είναι οι σχέσεις με τους πελάτες σας;

Πως μεγαλώνετε και ταυτόχρονα προστατεύεται τους λογαριασμούς σας;

 

Το σεμιναρίο απευθύνεται:

Αν είστε υπεύθυνοι για τους κύριους λογαριασμούς της επιχείρησής σας, τότε το σεμινάριο αυτό είναι για εσάς!

Προσέγγιση

Όπως όλες οι εκπαιδεύσεις της DOOR, ακολουθούμε μια πρακτική προσέγγιση, με ισορροπία μεταξύ θεωρίας και βέλτιστων πρακτικών. Αυτό είναι ένα βιωματικό πρόγραμμα στο οποίο ζητούμε από τους συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για επανάσταση ζωής.

Θεματολογία

  • Επαγγελματικές Σχέσεις
  • Κερδοφορία
  • Διαδικασίες και πρακτικές Λήψης Αποφάσεων
  • Καθορισμός Προτεραιοτήτων
  • Σχεδιασμός Λογαριασμών
  • Key Account Management
  • Territory Management

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα μπορείτε να:

1. Κατανοείτε τη φύση των επαγγελματικών στόχων

2. Αναπτύσσετε τεχνικές και στρατηγικές για ανάπτυξη αποτελεσματικών και κερδοφόρων επαγγελματικών σχέσεων

3. Κατανοείτε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τις επιδράσεις που αυτή επιφέρει

4. Πως να διαχειρίζεστε και να βάζετε σε προτεραιότητα πιο αποτελεσματικό τον χρόνο και τις δραστηριότητας τους

5. Αναπτύξετε μια ενεργητική προσέγγιση για την ανάπτυξη και την προστασία του λογαριασμού

6. Αναπτύξετε ένα Account Plan

Διάρκεια :

Μία ημέρα (8 ώρες)

sales force management

.Αναγνωρίζετε τη μοναδική πρόκληση της διαχείρισης πωλητών;

Πως αξιολογείτε την απόδοση, τόσο τη δικής σας αλλά και της ομάδας σας;

Το σεμινάριο απευθύνεται:

Αν ηγείσθε μιας ομάδας πωλητών, τότε το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί ειδικά για εσάς. Η διαχείριση πωλητών παρουσιάζει τις δικές της μοναδικές πρροκλήσεις και το πρόγραμμα αυτό διερευνά ποιες είναι αυτές οι προκλήσεις και πως να τις αντιμετωπίσετε.

Προσέγγιση

Όπως όλες οι εκπαιδεύσεις της DOOR, αυτή η εκπαίδευση είναι βιωματική, πρακτική και χειρίζεται τα θέματα που αντιμετωπίζουν σε πραγματικό χρόνο οι συμμετέχοντες όταν ηγούνται μιας ομάδας πωλητών.

Θέματα

Διαχείριση & Ηγεσία μιας Ομάδας  Πωλητών

Πως παρέχεται κίνητρο στους Πωλητές

Αλλαγές στη Σκέψη

Ένα σετ εργαλείων για Διευθυντές Πωλήσεων

Αξιολόγηση Απόδοσης

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα μπορείτε να:

1. Κατανοείτε τις τεχνικές που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση μιας ομάδας πωλητών

2. Κερδίσετε τη δυνατότητα να εμπνέετε και να δίνετε κίνητρο στην  ομάδα σας ώστε να πετύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα

3. Έχετε κάποια εργαλεία πρακτικών ιδεών για να βελτιώσετε την προσωπική σας αποτελεσματικότητα ως διευθυντής πωλήσεων

4. Έχετε την αυτοπεποίθηση να αναχαιτίσετε τις δυσκολότερες θέσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί ένας διευθυντής πωλήσεων

5. Αξιολογήσετε την απόδοση, τόσο τη δική σας όσο και της ομάδας σας.

Διάρκεια:

Δύο ημέρες

territory management

Πόσο χρόνο σχεδιάζετε να περάσετε με τους πελάτες σας τον επόμενο μήνα;

Πως θα μπορούσατε να γίνετε ακόμα πιο ενεργητικοί με τους πελάτες σας και τι σημαίνει εν τέλει αυτό για εσάς;

Το σεμινάριο απευθύνεται :

Αυτή η εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους όσους έχουν ευθύνες πωλήσεων σε μια δεδομένη γεωγραφική περιοχή, ανεξάρτητα πόσο μεγάλη ή διεσπαρμένη είναι.

Προσέγγιση

Όπως όλες οι εκπαιδεύσεις της DOOR, η συγκεκριμένη εκπαίδευση είναι πολύ συμμετοχική, με μια γεύση θεωρίας, πρακτικότητας και βέλτιστων τεχνικών. Δράτουμε της ευκαιρίας να μοιραστούμε κάποιες από τις βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων από όλον τον κόσμο.

Θέματα

  • Διαχείριση Χρόνου
  • Δεξιότητες Σχεδιασμού
  • Καθορισμός Στόχων
  • Χρήση Εργαλείων για Βελτίωση Αποτελεσματικότητας
  • Αξιολόγηση

 Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα μπορείτε να:

1. Μάθετε να περνάτε περισσότερο χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο με τους πελάτες

2. Σχεδιάζετε αποτελεσματικά και να οργανώνετε τη βιβλιογραφία των πελατών

3. Κερδίσετε την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικών στόχων και προσωπικού χρόνου

4. Χρησιμοποιείτε περισσότερο αποτελεσματικά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

5. Καθορίζετε στόχους και να τους θέτετε σε προτεραιότητες, για να καθορισθούν αν οι δραστηριότητες καθορίζονται από στόχους

6. Χρησιμοποιείτε λιγότερο χρόνο για να αντιμετωπίζετε καθημερινά προβλήματα

7. Εφαρμόζετε αποτελεσματικά τη διαχείριση πηγών

Διάρκεια:

Μία ημέρα

Υποκατηγορίες

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white