call us +30 210 9210734

  • Προγραμματισμένα Σεμινάρια

    Tα προγραμματισμένα σεμινάρια της εταιρείας μας για την περίοδο Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020 σε in-class και Virtual μορφή.

  • Προγραμματισμένα Virtual Instructor Led Trainings (ViLT)

    Περίοδος Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020

  • Δημιουργία Κουλτούρας Accountability

  • E-Learning

    Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα προσφέρονται και σε μορφή eLearning

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Pλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Global Footprint

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • DOOR International


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



106

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

Σκοπός Σεμιναρίου

Ο πωλητής είναι η πρώτη γραμμή, τα μάτια και τα αυτιά της επιχείρηση. Ο πωλητής εκτός από το να ξέρει να πουλάει πρέπει και να αξιολογεί και σε ποιόν πουλάει. Πρέπει να αναγνωρίζει νωρίς τις τάσεις και τους κινδύνους της αγοράς σε συνδυασμό με τις ανάγκες των πελατών, και να παίρνει άμεσα τα ενδεικνυόμενα μέτρα.

Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι πωλητές ορισμένες βασικές χρηματο-οικονομικές έννοιες που έχουν σχέση με την γενικότερη αξιολόγηση των πελατών τους μέσα από την ρευστότητα που διαθέτουν, την σχέση των ιδίων προς ξένα κεφάλαια, την κερδοφορία και την αποδοτικότητά τους. Αναλύονται θέματα μεταβολής των αναγκών και των οικονομικών δυνατοτήτων των πελατών λόγω εποχικότητας ή φάσης του οικονομικού κύκλου που διέρχεται ο κλάδος, και δίνονται οι βάσεις για μια γενικότερη κατανόηση του cash flow της επιχείρησης.

Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται επίσης οι κλαδικοί και επιχειρησιακοί κίνδυνοι και διδάσκονται τρόποι αντιμετώπισης των. 

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη πωλήσεων που ευθύνονται για τον χειρισμό σχέσεων με σημαντικούς πελάτες. 

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  •  Βασικές αρχές αξιολόγησης του Πελάτη, στοιχεία Λογιστικής, αξιοπιστία των πηγών πληροφόρησης, σημασία Οικονομικών Καταστάσεων για τις αποφάσεις παροχής πιστώσεων, στάδια και όρια της ανάλυσης.

  • Γνώση των εργασιών και του Λειτουργικού κύκλου της επιχείρησης, στρατηγικές της, περιβάλλον και αγορά.

  • Ανάλυση των οικονομικών στοιχείων μιας επιχείρησης. Φύλλο επεξεργασίας των στοιχείων. Ανάλυση σημαντικών Δεικτών και Πηγές και Χρήσεις χρήματος / η έννοια του Cash Flow.

  • Κλαδικοί κίνδυνοι, σχετικοί με την δομή του κόστους, την σταθερότητα (ωρίμανση) του κλάδου, τους οικονομικούς κύκλους και τη σημασία τους, την κερδοφορία, την εξάρτηση από πρώτες ύλες και προμηθευτές, τα υποκατάστατα και το θεσμικό περιβάλλον.

  • Η καθυστέρηση ή η διακοπή του λειτουργικού κύκλου της επιχείρησης.

  • Το μέγεθος της επιχείρησης και η θέση της στην αγορά, η θέση του προϊόντος στην αγορά και τακτικές ανταγωνισμού, η παραγωγή, η διανομή, οι πωλήσεις, η Διοίκηση της επιχείρησης

  • Αξιολόγηση και στρατηγικές μετριασμού των κινδύνων

  • Γενική εξέταση και αξιολόγηση των εκπαιδευθέντων.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  •  Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Να μάθουν και να μπορούν να εφαρμόσουν σωστά οι πωλητές που εργάζονται στο τμήμα πωλήσεων μιας εταιρίας , όλες τις επιμέρους διαδικασίες που προηγούνται , απαρτίζουν και έπονται μιας πώλησης προϊόντος ή υπηρεσίας.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε επαγγελματίες πωλητές που θέλουν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους , να γίνουν πιο αποδοτικοί στην εργασία τους και να μάθουν ότι νέες τάσεις και ευκαιρίες πώλησης.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Η Β2Β αγορά
  • Τα χαρακτηριστικά της Β2Β αγοράς.
  • Γιατί αγοράζει μια εταιρία ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
  • Τύποι και χαρακτηριστικά εταιρικών προμηθειών.
  • Τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας.
  • Ο τρόπος λήψης απόφασης στην θεωρία και στην πράξη.
  • Ποιοι εκπρόσωποι του αγοραστή εμπλέκονται και ποιος ο ρόλος τους καθενός.
  • Που πρέπει να στοχεύσετε.
  • Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την λήψη της απόφασης.
  • Κρατικές προμήθειες.
  • Βασικές αρχές Marketing The 4Ps ως βάση για την σωστή πολιτική τοποθέτησης στην αγορά.
  • O νόμος του Pareto και πως βοηθά στην εκτίμηση της αξίας του υπάρχοντος πελατολογίου.
  • Τμηματοποίηση της αγοράς.
  • Εντοπισμός «κενών» για δραστηριοποίηση.
  • Αξιολόγηση του εξωτερικού περιβάλλοντος με την χρήση της ανάλυσης PEST – DG.
  • Η αλυσίδα αξίας μιας επιχείρησης και πως επηρεάζει τις πωλήσεις.
  • Ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της επιχείρησης με την μέθοδο των 5 δυνάμεων του Porter.
  • Είδη ανταγωνιστών και τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Εσωτερική οργάνωση πωλήσεων
  • Μεθοδολογία σχεδισμού μιας ομάδας πωλήσεων.
  • Οργάνωση και διοίκηση ομάδας πωλητών.
  • Μέθοδοι υπολογισμού του αριθμού των πωλητών.
  • Είδη δρομολογίων για εξοικονόμηση χρόνου.
  • Η συχνότητα επισκέψεων.
  • Η αμοιβή των πωλητών και οι στόχοι των πωλήσεων.
  • Η πυραμίδα των αναγκών του Maslow.
  • Εποπτεία και υποκίνηση.
  • Αρχές Account Management.
  • Πηγές άντλησης νέων πελατών και αξιολόγησή τους.
  • Προσέγγιση νέων πελατών.
  • Η ανάλυση SWOT ως εργαλείο αξιολόγησης της εταιρίας μας.
  • Η διαφοροποίηση «κλειδί» για την επιτυχία.
  • Που και πως επιτυγχάνεται.
  • Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος και η μέθοδος της πώλησης σε κάθε στάδιο.
  • Παράπονα μετά την πώληση, πως αντιμετωπίζονται και γιατί θεωρούνται ως δεύτερες ευκαιρίες.
  • Η απώλεια πελατών και τρόποι αντιμετώπισης.
  • Ο πωλητής σε B2B περιβάλλον
  • Τύποι πωλητών που χρειάζεται η αγορά.
  • Καθήκοντα.
  • Ποια είναι τα εφόδια του πωλητή και πως πρέπει να χρησιμοποιούνται .
  • H εμφάνιση και η εκπαίδευση, δύο κύριοι παράγοντες.
  • Προετοιμασία πριν την πώληση.
  • Τεχνικές προσέγγισης υποψήφιου πελάτη.
  • Πως να κλείνετε μια παραγγελία.
  • Η διαδικασία της πώλησης.
  • After sales.
  • Η ψυχολογία του πωλητή και η ψυχολογία του αγοραστή κατά την διάρκεια της πώλησης.
  • H σωστή ακρόαση.
  • Η προετοιμασία του κλίματος.
  • Πως γίνεται μια σωστή παρουσίαση (demo).
  • Χρήση εντύπων.
  • Γιατί υπάρχουν αντιρρήσεις, πότε παρουσιάζονται και πως τις ξεπερνάμε.
  • Η σωστή προσφορά και πως παρακολουθείται.
  • Μέθοδοι πρόβλεψης των πωλήσεων (forecasting).
  • Τεχνολογίες που βοηθούν τον B2B πωλητή.
  • Διαπραγματεύσεις Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης.
  • Προετοιμασία πριν την διαπραγμάτευση.
  • Πως να διαβάζετε την γλώσσα του σώματος για να διαβάζετε τις προθέσεις των συνομιλητών.
  • Ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που καταστρέφουν μια διαπραγμάτευση.
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο (E-Commerce)
  • Πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Τεχνολογίες υλοποίησης.
  • Ασφάλεια συναλλαγών και πληρωμών.
  • Το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και στον κόσμο.
  • EDI.
  • Ηλεκτρονικές προμήθειες.
  • Παραδείγματα επιτυχημένων υλοποιήσεων.
  • Internet marketing.
  • Η χρήση του CRM Γιατί ένα CRM είναι απαραίτητο στις B2B πωλήσεις.
  • Από τι απαρτίζεται ένα CRM και οι εφαρμογές του.
  • Ποια υπάρχουν στην αγορά και ποιο ταιριάζει καλύτερα στην δική σας δραστηριότητα. 

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Το σεμινάριο απευθύνεται α) σε νέους πωλητές που χρειάζονται ολοκληρωμένα συστήματα δράσης στο επάγγελμά τους. β) σε παλαιούς πωλητές που θέλουν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους με σύγχρονες μεθοδολογίες.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τους τρόπους και τις διαδικασίες της σύγχρονης πώλησης, προκειμένου να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά τους και να μεγιστοποιηθεί η ικανοποίηση των πελατών.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Η δυναμική της αγοράς και ο πελάτης του καταστήματος
  • Το σύγχρονο προφίλ του πωλητή της λιανικής πώλησης
  • Στοιχεία και δεξιότητες του πωλητή της λιανικής
  • Ανατομία της λιανικής πώλησης. Λέξεις και φράσεις του πωλητή
  • Βασικοί τύποι πελατών και προσαρμογή της λιανικής πώλησης σε αυτούς
  • Οι αντιρρήσεις. Μεθοδολογία αντιμετώπισής τους από τον πωλητή της λιανικής
  • Η φροντίδα για τον πελάτη και η ποιοτική εξυπηρέτησή του
  • Τα παράπονα των πελατών και οι τεχνικές αντιμετώπισής τους
  • Η διαδικασία της συνεχούς εξυπηρέτησης του πελάτη και η επαναληψιμότητα στη λιανική πώληση
  • Μη λεκτική επικοινωνία (Γλώσσα του σώματος)
  • Case studies - ασκήσεις.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Με την λήξη του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
  • Να κατανοήσει τις ευθύνες και τις υπεθυνότητες που επιφέρει ο ρόλος του Key Account Manager.
  • Να σχεδιάζουν το πλάνο εξυπηρέτησης των μεγάλων ή σημαντικών πελατών της επιχείρησης.

Να γνωρίζουν πως μέσα από την αποτελεσματική διαχείριση των πελατών (Accounts) μπορούν να εξασφαλίσουν επικερδής σχέσεις με τους πελάτες που θα χαρακτηρίζονται από πιστότητα και υψηλά επίπεδα εκπαίδευσης.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη Πωλήσεων, Προϊσταμένους ομάδων πωλήσεων, Διευθυντές Πωλήσεων, Field Sales Managers και  Trade Marketing Managers που διαχειρίζονται την πελατειακή βάση της επιχείρησης και διαχειρίζονται μεγάλο αριθμό πελατών με διαφορετική σημασία για την επιχείρηση. Επίσης το πρόγραμμα απευθύνεται σε Territory Managers.

Διάρκεια Σεμιναρίου 

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στην κατηγοριοποίηση της πελατειακής βάσης
  • Οφέλη για την επιχείρηση
  • Σε ποιές κατηγορίες πελατών δεν εφαρμόζεται η κατηγοριοποίηση.
  • Βασικές αρχές κατηγοριοποίησης πελατών.
  • Μεθοδολογία και ήδη κατηγοριοποίησης
  • Διαχείριση μεγάλων πελατών
  • Ιδιαιτερότητες των αναγκών μεγάλων πελατών
  • Πλάνο διαχείρισης μεγάλων πελατών
  • Εξυπηρέτηση μεγάλων πελατών
  • Περιοχές Ευθύνης (Territory Management)
  • Στοχοποίηση μεγάλων πελατών
  • Customer Relationship Management γιαμεγάλουςπελάτες
  • Αναφορές και μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
  • Στρατηγικές διαχωρισμού επικερδών και άλλων κατηγοριών πελατών.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Ο τρόπος λειτουργίας ενός καταστήματος και η ‘’ατμόσφαιρα’’ που επικρατεί στο εσωτερικό του, γίνονται εύκολα αντιληπτά από τους πελάτες επηρεάζοντας έτσι την πρόθεσή τους να αγοράσουν. Σκοπός του σεμιναρίου είναι, οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι συμμετέχοντες.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε ιδιοκτήτες, υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς επίσης σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί  16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Ενότητα 1η

  • Στρατηγική Marketing Καταστήματος Λιανικής

  • Παράγοντες διαμόρφωσης Εικόνας Καταστήματος

  • Τα 3 καπέλα και ο ρόλος του Δ/ντη Κατ/τος

  • Ο αναβαθμισμένος ρόλος του πωλητή ως συμβούλου

Ενότητα 2η

  • Βασικές αρχές Merchandising καταστήματος

  • Δημιουργία εσωτερικών και εξωτερικών βιτρινών, εσωτερική προώθηση

Ενότητα 3η

  • Αποτελεσματική διοίκηση προσωπικού του καταστήματος

  • Εξεύρεση και επιλογή προσωπικού

  • Ένταξη νεοπροσλαμβανομένων, εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού

  • Παρακίνηση προσωπικού

  • Χειρισμός τριβών μεταξύ του προσωπικού

Ενότητα 4η

  •  Η διαδικασία της λιανική πώλησης

  • Υποδοχή του πελάτη

  • Διερεύνηση των αναγκών του και παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος

  • Χειρισμός αντιρρήσεων, κλείσιμο της πώλησης

  • Εντοπισμός άλλων αναγκών.  

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υποκατηγορίες

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white