call us +30 210 9210734

  • Προγραμματισμένα Σεμινάρια

    Tα προγραμματισμένα σεμινάρια της εταιρείας μας για την περίοδο Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020 σε in-class και Virtual μορφή.

  • Προγραμματισμένα Virtual Instructor Led Trainings (ViLT)

    Περίοδος Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020

  • Δημιουργία Κουλτούρας Accountability

  • E-Learning

    Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα προσφέρονται και σε μορφή eLearning

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Pλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Global Footprint

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • DOOR International


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



106

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small compact

Ατομικό Accountability για την επίτευξη των αποτελεσμάτων μετά τη περίοδο του COVID-19

Θεματολογία:

  • Accountability: Ορισμός
  • Φέρνουν πάντα οι ενέργειές μας τα επιθυμητά αποτελέσματα;
  • Μετά τη περίοδο του COVID-19. Η επίτευξη των ατομικών και εταιρικών αποτελεσμάτων θα είναι μια πρόκληση. Απαιτούμενες ενέργειες.
  • Οι δύο πιθανές επιλογές για στελέχη και επιχειρήσεις:
  1. Κάτω από την γραμμή (Below The Line - BTL) ο κόσμος των δικαιολογιών (Blame Game)
  2. Πάνω από τη γραμμή (Above The Line- ATL)
  • Τα βήματα πάνω από την γραμμή (See It, Own It, Solve It, Do it).
  • Κρίσιμες ερωτήσεις: Πως συμβάλλω σε αυτό που συμβαίνει; Τι άλλο μπορώ να κάνω; 
  • Σύνοψη, Ερωτήσεις/Απαντήσεις – Πλάνο δράσης

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 


DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small compact

Οργάνωση και υλοποίηση virtual meetings & presentations

Θεματολογία:

  • Virtual Meetings & Presentations: Το ρίσκο και οι ευκαιρίες
  • Κύριες διαφορές από τις παραδοσιακές συναντήσεις/παρουσιάσεις
  • Πλατφόρμες υλοποίησης web meetings, webinars κλπ.
  • Σημεία που απαιτούν προσοχή όταν υλοποιούμε virtual meetings & web presentations: Χωροταξικά θέματα, τεχνικά θέματα, polls, whiteboards,διαμοιρασμός υλικού, χρήση camera, ταχύτητα λόγου.
  • Demo.
  • Ερωτήσεις / Απαντήσεις

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small compact

Customer Experience (Virtual)

Θεματολογία:

  • Από την εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service) στην εμπειρία πελατών (Customer Experience - CX) 
  • Είναι όλες οι επιχειρήσεις έτοιμες να προσφέρουν εμπειρία στους πελάτες τους;
  • Συστατικά στοιχεία της εμπειρίας του πελάτη.
  • To ταξίδι των πελατών (customer journey).
  • Σημεία επαφής με τους πελάτες (touch points).
  • Κρίσιμες αποφάσεις: Που ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των πελατών και που όχι. Ενέργειες
  • Δείκτης μέτρησης του Customer Experience
  • Πλάνο δράσης

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small compact

Personality Matters

Θεματολογία:

  • Ο ρόλος της φυσιολογίας του εγκεφάλου στην προσωπικότητα
  • Η βασική θεωρία της δομής του εγκεφάλου και του ρόλου του στις προτιμήσεις μας (preferences)
  • Ημισφαίρια εγκεφάλου
  • Τύποι προσωπικότητας και ο ρόλους τους στη:
    • Συμπεριφορά
    • Συνεργασία
    • Επικοινωνία
    • Παραγωγικότητα
  • Διαχείριση διαφορετικών προσωπικοτήτων στο περιβάλλον εργασίας (συνάδελφοι, προϊστάμενοι, υφιστάμενοι).
  • Διεθνή εργαλεία αποτύπωσης των προτιμήσεων κάθε προσωπικότητας.
  • Πλάνο δράσης

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small msS

Mystery Shopping - Μεθοδολογία αξιολόγησης της επιχείρησής σας

Θεματολογία:

  • Τι είναι το Mystery Shopping;
  • Τι σας προσφέρει το mystery shopping.
  • Ποιές υπηρεσίες μπορούν να αξιολογηθούν.
  • Τι καταγράφεται σε μια μυστική επίσκεψη.
  • Ποιός είναι ο μυστικός επισκέπτης; Διαδικασία πιστοποίησης.
  • Αναφορές από μυστικές επισκέψεις. Δείτε ένα δείγμα.
  • Επεξεργασία δεδομένων μυστικών επισκέψεων. Οφέλη για την επιχείρησή σας.
  • Νομικό πλαίσιο
  • Πλάνο δράσης

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 


Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white