call us +30 210 9210734

  • Προγραμματισμένα Σεμινάρια

    Tα προγραμματισμένα σεμινάρια της εταιρείας μας για την περίοδο Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020 σε in-class και Virtual μορφή.

  • Προγραμματισμένα Virtual Instructor Led Trainings (ViLT)

    Περίοδος Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 2020

  • Δημιουργία Κουλτούρας Accountability

  • E-Learning

    Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα προσφέρονται και σε μορφή eLearning

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Pλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Global Footprint

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • DOOR International


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



106

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου Visual Merchandising (VM) είναι να παρουσιαστούν οι κανόνες του VM στον τομέα της ένδυσης. Στόχος είναι να γίνουν κατανοητές οι τεχνικές με τις οποίες ενισχύεται το προϊόν στη βιτρίνα του καταστήματος λιανικής πώλησης προϊόντων ένδυσης. Στο πρόγραμμα παρουσιάζονται όλες οι τενικές κατασκευής της βιτρίνας αλλά και του εσωτερικού των καταστημάτων όλων των κατηγοριών (μικρά καταστήματα λιανικής ή ακόμη και πολυκαταστήματα).

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε Στελέχη Marketing εταιριών λιανικής πώλησης ένδυσης, Διευθυντές καταστημάτων ένδυσης, σχεδιαστές ρούχων, ενδυματολόγους και στιλίστες, επιχειρήσεις στον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, υπευθύνους και πωλητές καταστημάτων λιανικής και χονδρικής, showrooms κλπ.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 12 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Ορισμός του Visual Merchandising
  • Ο ρόλος & η σημασία του Visual Merchandising στην προσέλκυση πελατών
  • Δομικά στοιχεία του Visual ΜερψηανδισινγΑνάλυση
  • Η φιλοφοσία της επιχείρησης
  • Προσωπικό στυλ και προσωπικά χαρακτηριστικά του πελάτη
  • Χρωματολογία (ανάλυση, συνδυασμοί και ψυχολογία)
  • Μεθοδολογία και Τεχνικές Προβολής Προϊόντων
  • Case Studies στησίματος καταστημάτων
  • Ομαδοποίηση Προϊόντων
  • Έμφαση στον εξοπλισμό καταστημάτων
  • Η σημασία του φωτισμού
  • Προετοιμασία για εκπτώσεις και ειδικές περιστάσεις

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει τον συμμετέχοντα για τις ιδιαίτερες προκλήσεις του λιανικού εμπορίου, ώστε να εφαρμόσει στην πράξη το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ που θα διαφοροποιήσει το κατάστημα από τον ανταγωνισμό, να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του καταστήματος και να παρουσιάσει τις δυνατότητες επέκτασης του λιανικού καταστήματος. Παράλληλα, καλύπτονται όλες οι πτυχές του σύγχρονου merchandising για να επιτευχθεί αποτελεσματική προβολή του εμπορεύματος και προώθηση των πωλήσεων.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής πώλησης, υπεύθυνους καταστημάτων καθώς και σε πωλητές που πρόκειται να αναλάβουν αυξημένες αρμοδιότητες. Σε νέους Διευθυντές πωλήσεων ή μάρκετινγκ που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Λιανικού Εμπορίου & του Merchandising ώστε να εφαρμόζουν τις κατάλληλες στρατηγικές στο κατάστημα ή την αλυσίδα καταστημάτων που εποπτεύουν.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Είδη καταστημάτων λιανικής πώλησης
  • Διαδικασία αγοράς του πελάτη
  • Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου: επιλογή αγοράς - στόχου, επιλογή προϊοντικής γκάμας, τιμολόγηση στο λιανικό εμπόριο, επιλογή τοποθεσίας ανά είδος καταστήματος, προώθηση του λιανικού καταστήματος
  • Διοίκηση προσωπικού (επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση)
  • Διαδικασία λιανικής πώλησης, τεχνικές πωλήσεων, βασικά χαρακτηριστικά καλού πωλητή, εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
  • Διαμόρφωση καταστήματος: διαχείριση χώρου, Category management - επιλογή τοποθεσίας τμημάτων, Ατμόσφαιρα καταστήματος (μουσική, χρώματα, φωτισμός)
  • Βασικές Αρχές Merchandising: Διαχείριση χώρου στο ράφι, Τεχνικές παρουσίασης εμπορευμάτων, Ο ρόλος της βιτρίνας, Εργαλεία προβολής εμπορευμάτων (ταμπέλες  αφίσες, εκθετήρια, ράφια κλπ.)
  • Επέκταση του λιανικού καταστήματος: Πολιτικές ανάπτυξης, Βασικές αρχές Franchising, Το λιανικό κατάστημα στο διαδίκτυο

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες καλύτερη κατανόηση των διαδικασιών που απαιτούνται από την στιγμή της παραλαβής ενός Media campaign media brief μέχρι την τελική πρόταση.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη εταιριών Media καθώς και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη για το Marketing Communication της Εταιρίας.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες  

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Media Planning & Strategy

  • Leading edge thinking on a vital topic for those in marketing communications       

  • Stop and reflect on the massive changes which have taken place in the marketing communications mix       

  • Think through media planning from a zero based start point, taking into account target market, competitors and innovation in media planning       

  • Challenge current thinking on media planning and develop an ongoing process of reviewing new media opportunities       

  • The change from passive consumption to active information gathering in marketing communications thinking       

  • Achieve an integrated marketing communications plan       

  • Measure the communications plan and get a payback

On-Line Media Planning and strategy

  • How does the Internet differ from other marketing channels?

  • Audience beahviour online

  • Who's spending and what on - some context

  • How do the unique characteristics of online dictate your approach?

  • What are the key factors that will influence your online strategy?

  • How can you overcome the key challenges of online advertising and maximize ROI?

Online advertising: how to attract more site traffic and build your brand online

  • Understanding the role of online media in the decision making process

  • How to buy behaviour rather than demographics

  • Getting a feel for response vs branding task media planning

  • Planning for real-time behavioural and sequential-consideration activity

  • What works when

  • Media buying options, rates and negotiation

  • The importance of integration with other channels

  • Developing a good brief and understanding channel split

Optimising performance through creative execution

  • The role of creative in generating response

  • Available formats and what the future might hold

  • Brand interaction to build customer understanding

Delivery, measurement and analysis

  • 3rd party Advertising options and how to use them effectively

  • Analytics and online Advertising

  • Measuring campaign effectiveness beyond clicks and sales

  • Using 3rd party research tools such as  to understand the wider context

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Το σεμινάριο στοχεύει να εισάγει τον ενδιαφερόμενο στις δυνατότητεςκατανόησης της συμπεριφοράς του πελάτη που προσφέρει η έρευνα μάρκετινγκ προσφέροντας τόσο το θεωρητικό υπόβαθρο για τον σχεδιασμό μιας έρευνας όσο και την πρακτική καθοδήγηση για τη διενέργεια της έρευνας και την ποσοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων. Έτσι μετά τον καθορισμό των ερευνητικών στόχων και τη μεθοδολογία σύνταξης αποτελεσματικού ερωτηματολογίου, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξαγωγή έγκυρων στατιστικών αποτελεσμάτων μέσω του σύγχρονου προγράμματος SPSS.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη μάρκετινγκ & διοίκησης που επιθυμούν να διερευνήσουν αλλαγές στη συμπεριφορά/ στάσεις του πελάτη, αποτελεσματικότητα επικοινωνιακής εκστρατείας, πηγές παραπόνων και μειωμένης απόδοσης. Σε επιχειρηματίες που θέλουν να ανιχνεύσουν το επίπεδο ικανοποίησης πελατών, προμηθευτών και άλλων συνεργατών ή να διερευνήσουν δυνατότητες επέκτασης της αγοράς προτείνοντας νέες ιδέες ή προϊόντα.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 24 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  •  Αντικείμενα της έρευνας - σκοποί

  • Είδη έρευνας αγοράς

  • Πρωτογενή & Δευτερογενή Στοιχεία

  • Διαδικασία της έρευνας

  • Η ποσοτική έρευνα: χρήση

  • Σύνταξη ερωτηματολογίου

  • Είδη Ερωτήσεων & Κλίμακες Μέτρησης

  • Δειγματοληψία

  • Διεξαγωγή έρευνας

  • Κωδικοποίηση ερωτηματολογίου

        Ανάλυση αποτελεσμάτων:

  • Βασικά στατιστικά μέτρα

  • Στατιστική επεξεργασία με το SPSS:

  • Εισαγωγή δεδομένων

  • Περιγραφική στατιστική, γραφήματα

  • Τεχνικές Ανάλυσης Συσχέτισης

  • Τεχνικές Ανάλυσης Διαφορών (T-test)

  • Ανάλυση Διακύμανσης (Anova)

  • Ανάλυση Παραγόντων (Factor Analysis)

  • Ποιοτική έρευνα

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του προγράμματος είναι να αναδείξει το ρόλο του αποτελεσματικού Merchandising στην καλύτερη απόδοση ενός καταστήματος ή αλυσίδας καταστημάτων λιανικής πώλησης ενδυμάτων ή ενδυμάτων και την προώθηση γκάμας προϊόντων με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις τεχνικές και μεθόδους σωστής τοποθέτησης των προϊόντων και την σωστή διακόσμηση του καταστήματος

Το σεμινάριο Απευθύνεται 

Σε νέους και έμπειρους Πωλητές/Πωλήτριες καταστημάτων λιανικής πώλησης ενδυμάτων. Σε Διευθυντές, προϊσταμένους καταστημάτων λιανικής πώλησης ενδυμάτων, καθώς και εσωτερικούς εκπαιδευτές που αναλαμβάνουν την συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη νέων πωλητών. Σε νέους Διευθυντές πωλήσεων που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Fashion Merchandising ώστε να εφαρμόζουν τις κατάλληλες στρατηγικές στο κατάστημα ή την αλυσίδα καταστημάτων που εποπτεύουν.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Νέες τάσεις στο Merchandising Ανάγκες και συμπεριφορά του πελάτη καταστημάτων λιανικής

  • ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ RETAIL FASHION MERCHANDISING & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  • Σχεδιασμός, τακτοποίηση και καθορισμός σημείων πώλησης με βάση τις νέες τάσεις του Fashion merchandising

  • Τοποθεσία Προϊόντων

  • Πρόσβαση στα σημεία που παρουσιάζονται προϊόντα

  • Αγορές με βάση το ένστικτο

  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 

  • Βασικά χαρακτηριστικά και συμπεριφορά του επιτυχημένου πωλητή καταστήματος λιανικής πώλησης ενδυμάτων.

  • Τεχνικές λιανικών πωλήσεων (Role Playing).

  • Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα Διαχείριση δύσκολων πελατών

  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

  • Αποτελεσματική διαχείριση του χώρου, σχεδίων και χρωμάτων

  • Παρουσίαση σε Ράφια

  • Παρουσίαση στο Δάπεδο

  • Παρουσίαση στη Βιτρίνα

  • Παρουσίαση έξω από το Κατάστημα

  • Άλλες Παρουσιάσεις

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ MERCHANDISE MANAGEMENT 

  • Πρόβλεψη Πωλήσεων Προώθηση Πωλήσεων Pricing

  • Πλάνο για το Επίπεδο των Εμπορευμάτων (Inventory control & Planning)

  • Διαχείριση μειωμένων Πωλήσεων

  • Οργάνωση και προγραμματισμός Αγοράς Προϊόντων

  • Στόχοι Κερδών.

  • ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ

  • ‘Ερευνα Αξιολόγηση Επιλογή Επανασκόπηση

  • ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ MARKETING

  • Διαφήμιση στο κατάστημα

  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ

  • CROSS SELLING: Η μια πώληση ευκαιρία για μια νέα πώληση

  • Αγορές με βάση το ένστικτο

  • Βασικές Αρχές Customer Relationship Management στο κατάστημα Λιανικής

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Η εκπαίδευση πραγματοποιείται με συνδυασμό παρουσιάσεων και ομαδικών συζητήσεων ενώ παρουσιάζονται φωτογραφίες από την ελληνική αγορά με παραδείγματα με μίμηση και παραδείγματα προς αποφυγή.

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white