call us +30 210 9210734

  • Προγραμματισμένα Σεμινάρια

    Περίοδος Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2020 (in-class & virtual). Δηλώστε συμμετοχή!

  • 9ο Virtual Συνέδριο Βοηθών Διοίκησης

    14-19 Δεκεμβρίου 2020

  • Δημιουργία Κουλτούρας Accountability

  • E-Learning

    Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα προσφέρονται και σε μορφή eLearning

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Pλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Global Footprint

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • DOOR International


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



106

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

manager as coach

 

Στόχος Σεμιναρίου:

Η ενίσχυση των δεξιοτήτων διοίκησης και καθοδήγησης στελεχών.

Μεθοδολογία Υλοποίησης

Βιντεοσκόπηση της εξάσκησης και ανατροφοδότησης των συμμετεχόντων. Ο εκπαιδευτής, επίσης καθοδηγητής ενεργεί ως παρατηρητής και καθοδηγητής απόδοσης (PerformanceCoach) και καταγράφει τα σημεία επισήμανσης στο παιχνίδι ρόλων προκαθορισμένης περίπτωσης σπουδής, που πραγματοποιείται μεταξύ των συμμετεχόντων, που παίζουν και τους 2 ρόλους εναλλάξ.

Θεματολογία

Εισαγωγή, κατάρτιση, εξάσκηση και ανατροφοδότηση των προϊσταμένων ομάδων στην μεθοδολογία της καθοδηγητικής συμβουλευτικής ως διευκολυντές ανάπτυξης και εξέλιξης των ομάδων τους.

Κύρια σημεία κατάρτισης:

  • Εισαγωγή και τι είναι η καθοδηγητική συμβουλευτική. Διαφορέςμεάλλεςπροσεγγίσεις. Who is a Coach vs Counselor, Consultant, Mentor
  • Γιατί είναι σημαντική ως προσέγγιση. Ενδεικτικά:
    • Time efficiency
    • Optional for receivers
    • Receivers own the determination of desired behavior of their roles
    • Mutual agreement
    • Ownership and Accountability increase
    • Awareness and consciousness increasement
    • Not judgment and criticizing. Not personality assessment but behavioral and result assessment
  • Πως εφαρμόζεται και προτεινόμενες μεθοδολογίες με έμφαση στην βελτίωση (GROW model), στην μετασχηματιστική και αλλαγή συμπεριφοράς (Coaching for behavioral change and transformational process), ανθρωποκεντρική (people centric), με έμφαση στις δυνατότητες και όχι στις αδυναμίες (strenght based approach) και στοχευμένη (result oriented).
  • Go and No goes and Best practices.
  • Παρουσίαση και ανάπτυξη εργαλειών υποστήριξης καθοδήγησης (Inner & Outer BATNA, SSWOT, Situational analysis, Socratic Questioning, Proactivity and Active listening)
  • Εξάσκηση και ανατροφοδότηση

The Result-oriented Empowerment Pack

Εισαγωγή, κατάρτιση, εξάσκηση και ανατροφοδότηση των προϊσταμένων ομάδων στη τέχνη της αποτελεσματικής και αποδοτικής ανατροφοδότησης βελτίωσης και ενδυνάμωσης.

  • Εισαγωγή και τι είναι η ανατροφοδότηση βελτίωσης και ενδυνάμωσης. Διαφορές από την κλασσική ανατροφοδότηση (feedback)
  • Γιατί και πως
    • Ανθρωποκεντρική (βλέπει τον ανατροφοδοτούμενο ολιστικά με ανάγκες σώματος, πνεύματος και δεξιοτήτων και ψυχής και παρακίνησης.
    • Μετασχηματιστική με στόχο την αλλαγή της αντίληψης, στάσης και συμπεριφοράς
    • Ισορροπημένη Ανατροφοδότηση
    • Ρεαλιστική αποτύπωση της υφιστάμενης και της επιθυμητής κατάστασης
    • Αποδοχή, συμφωνία, ιδιοκτησία και υπευθυνότητα
  • Πως εφαρμόζεται και προτεινόμενες μεθοδολογίες με έμφαση στο παρόν (τι διαπιστώθηκε) και στο μέλλον (τι μπορεί να βελτιωθεί). Παρατήρηση και καταγραφή. Αποδείξεις και πραγματικά περιστατικά και γεγονότα. SMART. Διαδρομή από την υφιστάμενη κατάσταση στην επιθυμητή! Ένας σκοπός, 3 στόχοι και 9 ενέργειες. Πλάνο δράσης.
  • Παρουσίαση τρόπου ανατροφοδότησης και χρήση υποστηρικτικών φορμών παρακολούθησης και καταγραφής. 
  • Go and No goes and Best practices.
  • Εξάσκηση και ανατροφοδότηση

Και στις δύο ημέρες εκπαίδευσης αξιοποιούνται videos, activities, role plays, case studies, και coaching forms.

Διάρκεια :

Δύο (2)  Ημέρες (δεκαέξι ώρες)

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white