Ποιότητα DOOR

 

Βασικός στόχος του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της DoorGreece είναι η δημιουργία βάσης για την διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα την συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Για την υλοποίηση των παραπάνω η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρίας καθιερώνοντας αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία των εργαζομένων της και των συνεργατών της. Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Ποιότητας της εταιρίας είναι:

  • Η τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που σχετίζονται με τη δραστηριότητά της
  • Η αναγνώριση των απαιτήσεων αλλά και των συνεπαγόμενων αναγκών των πελατών
  • Η συμμόρφωση στις απαιτήσεις του προτύπου ENISO 9001:2015
  • Η συνεχής υποστήριξη του πελάτη σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας
  • Η συνεχής παρακολούθηση και έλεγχος όλων των συνεργατών, συμβούλων, καθοδηγητών για την επιβεβαίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού αλλά και ανανέωση των πιστοποιητικών που κατέχει το προσωπικό
  • Η διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός των διορθωτικών ενεργειών
  • Η συνεχής βελτίωση όλων των δραστηριοτήτων της Εταιρίας, καθώς και αυτών των συνεργατών

Οι αρχές του συστήματος, η πολιτική ποιότητας καθώς και οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα θα ανασκοπούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση της Εταιρίας προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες των πελατών, των νομοθετικών απαιτήσεων αλλά και στην επίτευξη του στόχου για τη βελτίωση των λειτουργιών της Εταιρίας.

Μέσα από τις συνεχείς ανασκοπήσεις των παραπάνω η Διοίκηση βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση για τον εντοπισμό τόσο ανθρώπινων, όσο και των επιχειρηματικών αναγκών. Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων για την κάλυψη των αναγκών, έτσι όπως αυτές προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις υφιστάμενες καταστάσεις, στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Στην κατεύθυνση αυτή ο Δ/νων Σύμβουλος της Εταιρίας ορίζει ως Υπεύθυνο Ποιότητας την κα Καρανίκα να επιμελείται της συνεχούς βελτίωσης της ορθής λειτουργίας του Συστήματος Ποιότητας.

Όλα τα τμήματα της DoorGreece, καθώς και οι συνεργάτες έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Ποιότητας μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητές τους.

Τέλος, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της DoorGreece  να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Ποιότητας είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρίας, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και στην διαρκή προσφορά στους πελάτες της υπηρεσιών αρίστης ποιότητας.

Διευθύνων Σύμβουλος

Α. ΔΑΣΚΟΣ

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved